Zásady - speciální pravidla upravující výchozí situci, požitelné jednotky a způsoby výhry hry.
Jsou odvozené z OWar multiplayeru:
tato pravidla celkém zásadně (zasady :P) ovlivňují nutnost změnit balíček, a proto se nehrají na turnají jako formáty ale spíše pro zábavu doma/v hospodě
CW - (Clan War): Začínate s Tokeny: 1 skladem + 1 kasárna (můžete si zvolit jiné profesní základní zdroje) +jednotky: +2* (3/2/4) vojáky +2*(4/4/5) vozidlo +3*(1/3/3) bunkr; --> tyto přednastavené tokeny si můžete domluvit jakkoli změnit
- Většinou není povolená Siberitovka/Alaskitovka
- jako jedinná výhra může být dáno zničení nepřítele
CB - (Clan Bse) -> o muj boze betonari... zacinate s 1-3 Zdroji + 2-4 Obrannými stavbami + můžete zakázat Siberitovka/Alaskitovka
NW - (Nuclear War) -> bojuje se jenom Siberitovkou/Alaskitovkou -> nedoporučuji Araby :D... můžete si na začátek dát tokeny "miniNuke" s Flashem, aby jste vyvolali politické drama :D
SW - (Slodier War) -> Žádná vozidla!; může se nastavit omezení obrany nebo tokeny pěchoty do začátku
AW - (Arabian War) -> hrají se jenom Arabové! (popř žoldáci Legie a Opolidé)
EW - (Engenier War) -> tajná inovace z laboratoří klanu *Imperial guard* -> žádné ne-civilní vozidla, v podstatě to jsou jenom Dělníci + Obrana... slyšel jsem o šíleném nápadu, že podle těchto zásad mohou Obrané věže útočit!!! Tokeny: dělníci/věže/popř. skladiště
TW - (Technology War) -> žádné útočení! Bojuje se pouze pomocí technologií. Pokud jich vyzkoumáte dostatečný počet -> vyhráváte! Pozn. tady jsou zakázany token a hraje se s Alianční edicí, protože s artefakty můžete udělat nepříteli bordel i bez útoků... nebo získat technologie ;)
AB - (Artifact Base) -> prostě kdo shromáždí Artefakty za X bodů vyhrává! Pozor, útoky se zde mění v loupežné výpravy na artefakty, kolem kterých by jste měli vybudovat pořádnou obranu!
JW - (Judgement War) -> každé kolo všem hráčům ubyde X životů (popř se X stále zvětšuje)
HW - (Heroes War) -> komu se podaří postavit X verzových hrdinů z OWar vyhrává