Karetní hra na motivy Original War

Strany OW-TCG

 

USA - USArmy

Spojené státy Americké -> první země, která objevila EON a poslala vojenskou a vědeckou výpravu do minulosti, aby získali nerostnou surovinu - Siberit, a přesunuli ji na americkou půdu.

Američané sice neplánovali posílat do minulosti armádu připravenou na válku, ale rychle se dokázali přizpůsobit a shromáždit silnou vojenskou sílu proti nepříteli. Spíše než na počet sázejí na technologickou převahu a schopnosti svých velitelů.

Přístupné technologie: Zbraňové, Siberitové, Počítačové a Optoelektronické

Speciální zbraně: Siberitová bomba, kolpásová vozidla, laser, snipeři, radary/rušičky

 

CCCP / SSSR (ZSSR/USSR) - Rudá Armáda

Sověti přicházejí z alternativní budoucnost, kde se Američanů podařil jejich plán a získali Siberit pro sebe -> Rusky zvaná Alaskit. Poté co objevili EON a stopy po Američanech, rozhodli se proti nim poslat plně vyzbrojenou armádu. Bylo jasné, že vyhrají, kdyby vše pracovalo jak má. Silnou ránu zasadili Rusům nečekaní žoldnéři arabských šejků a silně je oslabili. Následovaly problémy s konkurenčním bojem o moc uvnitř armády a spory o vrchní velení. Přesto díky své přípravě a počtu je Rudá Armáda nejsilnějíším bojovníkem v minulosti.

Přístupné technologie: Zbraňové, Alaskitové, Počítačové a Časoprostorové

Speciální zbraně: Alaskitová bomba, Behemoty, Zpomalovač, bazukéři, teleport

 

Alternativní strany, plánované v dalších případných edicích:

 

Arabové - Žoldáci arabských šejků 

Když se arabští šejkové, po generace zasypávání zlatem získaného z prodeje ropy, dozvěděli o Americkém plánu cestovat EONem do minulosti a získat Siberit, který by prakticky vymazal význam ropy jako paliva, rozhodli se sestavit speciální vojenskou skupinu složenou z žoldáků a dalších specialistů z celého světa a zaútočit na EON a všechen Siberit zničit.

Úspěch v boji slavili, prtože je nikdo nečekal, díky rychlosti a nekonvenční strategii. Později ale dopláceli na menší armádu a technologickou úroveň a začlo docházet k rozporům mezi šejky a žoldáky, jejichž velká část se později od Arabů odpojila a založila vlastní frakci - Legii, která se nechávala najmout tím, kdo dal nejvíce.

Přístupné technologie: Zbraňové, Siberitové, Optoelektronické, Biologické

Speciální zbraně: Samohybné bomby, Šejkové, Minometčíci, Opičáci-Kamikadze, Mastodonti, Vznášedla, Kamery

 

Aliance

Po dlouho trvajícím konfliktu, který neměl jiné řešení, než vzájemné zničení se skupina vědců, podporovaná malou částí vojenských jednotek z obou armád, rozhodla překazit plány na výrobu Siberitové/Alaskitové bomby a opustit válečný konflikt a jako jeden národ se věnovat výzkumu Siberitu/Alaskitu a pradávných artefaktů s ním spojených. Přes zpočátku minimální počet získala obrovskou technologickou převahu spojením nejlepších vědců z obou národů a sjednocením různorodých technologií. Další pokrok přinesl výzkum artefaktů.

Přistupné technologie: Veškeré

Speciální zbraně: Artefakty, kombinované zbraně

 

Legie

Část žoldáků, která odmítla sloužit pod arabskými šejky. Bojuje pro stranu, která zaplatí více, nebo si nechá platit za nezapojení do boje.

Hlavním vůdcem Legie se stal charismatický velitel Kurt Schmidt, který pod sebou shromáždil nejzkušenějíší vojáky Arabských šejků.

Přístupné technologie: Arabské + Obchod s technologiemi

 

Opolidé

Původní primitivní obyvatele pravěku. Přestože byli po příchodu lidí z budoucnosti ochočeni nebo zotročeni, mohou se sjednotit a bojovat proti návštěvníkum z budoucnosti za... svou vlastní budoucnost. Svým počtem mnohonásobně převyšují lidi z budoucnosti, i přestože sami žádnou pokročilou technologii nemají, tak, jak se vědci při ochočování dozvěděli,  umí se rychle přizpůsobit a... vzít zbraně svých ochočovatelů do svých rukou...

Přístupné technologie: Biologické, Prastaré, Pravěké

Speciální zbraně: Hordy, Opičáci-Kamikadze, Mastodonti, Šamani, Pravěká Magie?

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode